Eerste dag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Arjan Winters - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Arjan Winters - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan

13 September 2009 | Kenia, Nairobi

Na een mooi afscheidsfeestje is de reis gisteren begonnen. Om 16:00 uur ben ik van Schiphol naar Londen gevlogen en daar overgestapt op het vliegtuig naar Nairobi. Geen vertraging gehad maar ook geen slaap (ze moeten een apart hokje maken in een vliegtuig voor huilende kinderen)Vanmorgen ben ik om 6 uur geland en opgehaald door de voorzitter van het Catharina fonds. Ik zit nu 1 nacht in een hotel in Limuru en vertrek morgen naar Namanga.

• 13 September 2009 - 12:55

SinlooZ:

Arie,

Goed man, wij volgen je op de voet (spreekwoordelijk gezien dan) en verwachten nog een hoop van je. Zeker als het gaat om oranje units. Succes in Namanga!

• 14 September 2009 - 21:05

Wally:

;)

• 14 September 2009 - 21:06

Wally:

Hey Ary,

Site doet een beetje vaag. Vindt dat ik spam loop te posten.

Nou goed, we blijven je volgen.
    Veel plezier nog.

• 16 September 2009 - 12:33

#005:

Morrie Ary,

srry dat kniet op je afscheidsfeesie kon zijn, was wel zeer geslaagd hoorde ik! We houden je site goed in de gaten, en hopen natuurlijk op mooie fotootjes. Veel succes

mzzl Johan

• 17 September 2009 - 21:02

JW:

Veel succes in Kenia, maak er leuke en nuttige tijd van. Leer ze daar maar wat een goede macaroni is.

• 18 September 2009 - 11:31

Janus:

dat ziet er niet verkeerd uit vader!