Stage in Kenia - Reisverslag uit Delft, Nederland van Arjan Winters - WaarBenJij.nu Stage in Kenia - Reisverslag uit Delft, Nederland van Arjan Winters - WaarBenJij.nu

Stage in Kenia

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan

19 Augustus 2009 | Nederland, Delft


Op 12 september is het zover! Dan ga ik voor 2 maanden op stage in Kenia. Het doel van deze stage is om in de omgeving van het plaatsje Namanga (op de grens met Tanzania) een voorstudie en ontwerp te maken voor een duurzame energie oplossing voor de scholen daar. Hierdoor kunnen de kinderen ook ’s avonds leren en komen er mogelijk heden om medicijnen en voedsel te koelen. Ook kunnen er faciliteiten komen voor een meisjes-huis zodat meer meisjes de mogelijkheid krijgen om naar school te gaan.


  • 03 September 2009 - 15:06

    Janus:

    Hoi Ary hier je eerste berichtje. Voordat je gaat, komen we met alleen vriendjes en vriendinnetjes van Padje Af nog even bijeen (11 sep). Het is nog een verassing wat we gaan doen maar neem je zwemspullen mee. Je wordt trouwens weer thuis gebracht, groetjes Jaap

  • 08 September 2009 - 08:04

    Co:

    Hey Ary hier je tweede berichtje. Ik heb SinlooZ@SinlooZ aangemeld voor je "nieuwsbrief". Ik ben reuze benieuwd naar je HJ kratkoeler op zonne energie. Zet em op! Gr. Colin

  • 09 September 2009 - 08:00

    Remco(Herman):

    Heey Ary,

    Ik zou zeggen heel veel suc6 met hetontwikkelen van je milieu vriendenlijkekoeler unit. zorg dat je niet word opgevroten daar 1 of ander inheems beest, want dat zou betekenen dat we heel veel meer bier moeten drinken op jaar basis en dat er weer een LowLander minder is op de wereld.

    De Mazzel
    vanaf een nu al aftands gebouw in delft

  • 10 September 2009 - 09:51

    Vincent:

    Yo Ary, succes met je nobele doel om de kenianen koud bier en licht voor onderwijs te gaan brengen! Misschien kun je ze er wel van overtuigen dat het eigenlijk arieciteit is! :-)

    Zie je later gappie!

  • 11 September 2009 - 20:49

    Marijke:

    He Ary!

    Tijdens de DIAS vertelde je wat over Kenia en na je bericht op hyves, wil ik je heel veel plezier en succes in Kenia wensen! Het zal vast een heel mooi project worden!

    groetjes Marijke

  • 12 September 2009 - 09:05

    Dirkjan:

    Hey Ary

    Heb een gave tijd in kenia. Laat het even weten als je je eerste biertje op heb.

  • 12 September 2009 - 09:23

    Jason:

    Is dit niet gewoon een poging tot Studie ontwijkend gedrag :).. hehe, gooi je dit in je free electives ? ach, ik spreek je wel over twee maanden over je stage. Stage lopen lijkt me nog steeds leuker dan college doen :)

    Greetz Jason

  • 12 September 2009 - 17:51

    Andre:

    Maak er een mooi tijd van daar in Afrika. Ik zit nu in Canada en dat bevalt me nu nog erg goed. Veel plezier, en die twee maanden zijn volgens mij zo om.
    André

  • 12 September 2009 - 22:16

    Jeroen Pool:

    He Arjen, heel veel succes met je stage. Ik hoop dat je een leerzame en vruchtbare tijd hebt, die ook voor de school, de leerlingen en andere betrokkenen en hetCF het nodige oplevert. Doe al onze relaties daar de groeten; we zijn zelf rond 20/10 in Namanga en treffen elkaar da. Jeroen

  • 13 September 2009 - 07:41

    Fam. Winters:

    zondag 13 september 8 uur SMS bericht uit Kenia: "Goed gevlogen en nu onderweg naar het eerste verblijf adres"
    Vooral veel plezier, Pa en Ma.

  • 14 September 2009 - 18:50

    Peter Morshuis:

    Goed te horen dat je veilig bent gearriveerd!
    Sta open voor veel nieuwe ervaringen. Ben een beetje jaloers ook want jij ziet straks de Kilimanjaro van dichtbij (50 km)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2009

Weer thuis

02 November 2009

Laatste week

22 Oktober 2009

Regen?

14 Oktober 2009

Mombasa

02 Oktober 2009

Schoolreisje
Arjan

Actief sinds 19 Aug. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 20407

Voorgaande reizen:

12 September 2009 - 08 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: